Legion modlitwy - modlitwa



Krótka modlitwa również może być pomocna. Zwłaszcza w chwili, kiedy naprawdę nie ma na nic czasu a jedyne, co może pozostać człowiekowi, to pomodlić się o to, by nie zginąć. Przykład takiej sytuacji, może mieć miejsce w czasie zjazdu na śniegu z gór. Wówczas, kiedy zawali się na nas śnieg i cała jego skarpa która nas przykryje, jedyne co można zrobić, to pomodlić się. Z relacji osób, które takie lub podobne wydarzenia przeżyły, wynika jasno, że bardzo często osoby te modliły się o pomoc oraz uratowanie własnego życia. Dlatego warto skorzystać z najlepszych krótkich chrześcijańskich modlitw. Modlitwy, które są krótkie, są łatwe do zapamiętania i są świetne, aby dzieci mogły się nauczyć jako wprowadzenie do modlitwy chrześcijańskiej.

Chrześcijańskie misje pomocy, współpracują z ludźmi na całym świecie w takich miejscach jak: Japonia, Brazylia, Indonezja, Republika Południowej Afryki, Ameryka Południowa, Wielka Brytania i wiele innych miejsc. Kobiety oraz mężczyźni z tych krajów otrzymują pomoc humanitarną, aby mogły przeżyć bądź wyzdrowieć. Wszystko co otrzymują bądź większość, to chrześcijańskie zasoby zgromadzone w Polsce, Europie i na świecie.

Panie Boże, dlaczego mnożyli oni to, dotykając mnie? Wiele powstaje przeciwko mnie. Wielu mówi do mojej duszy, że nie ma w niej Boga ani zbawienia. Ty, Panie, jesteś moją pomocą, moją chwałą, i tym, dla którego podnoszę głowę. Wołałem do Ciebie Panie moim głosem i wysłuchałeś mnie ze swojej świętej góry. Położyłem się i spałem. Obudziłem się, bo ty Panie pomogłeś. Nie będę się obawiać dziesięciu tysięcy ludzi, którzy staną przeciw mnie. Wstawaj, Panie, wybaw mnie, mój Boże. Bo uderzyłeś wszystkich, którzy bez przyczyny są moimi wrogami; Złamałeś zęby grzeszników. Zbawienie należy do Pana, a twoje błogosławieństwo jest na twoim narodzie.

Byłem wychowywany w domu zastępczym od 10 roku życia. Miałem nadużycia i ADHD. Ostatnim domem zastępczym, w którym byłem, by dom u rodziców, którzy byli bardzo religijnymi chrześcijanami. Miałem wiele problemów z ludźmi. Któregoś dnia wpadłam w kłopoty w szkole a oni wzięli moje ubrania i zamknęli mnie w pokoju. Wpadli do środka pokoju z olejkiem świętym pocierając nim moją twarz. Przeklinali mnie jakimiś słowami modlitwy. To mnie przeraziło. Powiedzieli, że nie powinno się mówić dziecku o Bogu. Powiedzieli również, że ludzie zwykle umierają, jeśli zrobi im się tak jak oni zrobili mi. Uciekłem godzinę później bez ubrania, butów i nie chciałem już  wracać.

Modlitwa, którą Jezus nauczał swoich uczniów, jest czymś więcej niż tylko modlitwą. Urzeczywistniona duchowość tych, którzy chcą podążać za Panem. Przez wieki sławni chrześcijańscy teologowie i duchowi pisarze skoncentrowali modlitwę Pana i wykorzystali ją jako ramy dla artykulacji duchowości chrześcijańskiej. W tych czterech tygodniach rekolekcji rozważymy różne wymiary tej modlitwy, starając się pogłębiać nasze relacje z Chrystusem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwy i przekleństwa - modlitwa

Muzułmanie "przerażeni" po meczecie – modlitwa a atak